Wypadek samochodowy jest główną przyczyną obrażeń i szkód. Większość wypadków samochodowych ma miejsce z powodu zaniedbania. Jeśli uczestniczyłeś w wypadku samochodowym i uważasz, że otrzymałeś odszkodowanie od firmy ubezpieczeniowej, powinieneś wiedzieć, że ugoda może nie wystarczyć na pokrycie wszystkich Twoich wydatków.
W większości przypadków kwota odszkodowania, którą otrzymasz, będzie oparta na całkowitym koszcie naprawy. Jeśli firma ubezpieczeniowa nie zaoferuje satysfakcjonującej ugody, masz prawo złożyć skargę do Ustawy o ochronie konsumentów.
Najczęstsze rodzaje naruszeń to wprowadzająca w błąd reklama i wprowadzające w błąd oświadczenia. Jeśli nie jesteś zadowolony z ugody, którą oferuje firma ubezpieczeniowa, możesz poprosić ją o zmianę warunków.
Jeśli zostali Państwo poszkodowani w wypadku drogowym, mogą Państwo złożyć skargę na miejscową policję i firmę ubezpieczeniową. Jeśli mają Państwo uzasadnione roszczenie, firma ubezpieczeniowa będzie odpowiedzialna za wypłatę odszkodowania. Jeśli uważasz, że firma ubezpieczeniowa nie spełnia Twoich żądań, masz prawo podjąć działania prawne.
Aby złożyć skargę do firmy ubezpieczeniowej, należy wypełnić formularz skargi konsumenckiej. Następnie firma ubezpieczeniowa zbada sprawę i odpowie na Państwa skargę w ciągu 30 dni.
Jeśli firma nie odpowie na Twoją skargę, możesz napisać do Insurance Regulatory and Development Authority. Możesz również skontaktować się z biurem prokuratora generalnego.
Najnowsze komentarze